Client support manager(Hebrew)/Менеджер по работе с клиентами на иврите

Novakid is an English language school for children 4-12 years old, which allows children to remotely learn a foreign language according to a teaching program that meets European CEFR standards on an equal footing with their English-speaking peers (Novakid teachers are native speakers from the US, UK and other countries). We are an advanced IT company of 220+ professionals. We are looking for the sales manager with knowledge of Hebrew at the advanced (or bi-lingual) level. Requirements:
Higher education is desirable Knowledge of English (at least В2) Knowledge of Hebrew — Advanced (at least C1) or Native
Knowledge of the Russian language is welcome, but not necessarily Experience in sales from 3 years Experience in working in a language school (educational project) is welcome Organizational skills Ability to work with a lot of information Responsibility and care Multi-tasking
Duties
Communicate with customers, give consultations about cources Work with objections, know the «pains» of the target audience Inform customers about promotions and discounts Implement of the key indicators (including the first response to the client up to 2 minutes) Interaction with teachers (in English) Lead the client’s history in CRM
Conditions
Remote work. We are very good at it. Flexible working hours, not less than 40 hours per week
Interesting and promising project, please contact us! НоваКид — Novakidschool.com (Online школа для детей 4-12 лет, позволяющая детям удаленно осваивать английский язык наравне с их англоговорящими сверстниками, с преподавателями из США и Великобритании, по программе преподавания соответствующей европейским стандартам CEFR).Мы ищем ведущего менеджера по продажам с владением ивритом на уровне advanced. Знание русского языка приветствуется. Требования:
Знание английского языка (В2) Знание иврита Advanced или Native
Опыт работы в языковой школе приветствуется Организаторские и лидерские способности Умение работать с большим количеством информации Ответственность и внимательность Многозадачность
Обязанности
Общение с клиентами, подробная консультация по продукту Запись клиентов на пробное занятие, назначение дня и времени пробного занятия Работа с возражениями, знание «болей» целевой аудитории Информирование клиентов об акциях и скидках Выполнение ключевых показателей в т.ч. первый ответ клиенту до 2 минут Взаимодействие с преподавателями (на английском языке) Ведение истории клиента в CRM
Условия
Удаленная работа из любой точки на карте. Мы умеем работать удаленно. График работы гибкий, но не менее 40 часов в неделю Дружный молодой коллектив
Интересный и перспективный проект, обращайтесь!

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован.